Followers

Wednesday, October 19, 2011

මං ආයෙත් එනවා.....



කාලෙකින් ලියන්න බැරි උණා...මේ දවස්වල මගේ රටට එන්න ලක ලෑස්ති වෙනවා (හදිස්සියෙම යොදා ගත්තේ)
අනේ  දැනෙන සනීපයක්.......

ඉස්සර ..මගේ රටේ ඉද්දි ....දේශ  දීපංකර වල ඉඳල ආපු  සමහර යාලුවො නෑදෑයෝ ලංකාව හොඳයි කියල කීවම මට ඇත්තටම හිතුනෙ එයාලා එහෙම කියන්නේ ඇයි කියල...එත් කියන්නම ඕනේ මට හිටිය යාලුවන්ගෙන් කෙසේ වෙතත්  නෑදයොනම් ගොඩක් දේශ දීපංකර වල උජාරුව ගැනමයි  කතා කලේ ඒ දවස් වල...අපට ඒවා සුරංගනා කතා....හිතින්  මවාගෙන රසවින්දා..එයාලා කොයිතරම් වාසනවන්තද  කියල හිතුවා.
ඒ ඒ කාලේ ...කාලය ගෙවිල ගිහින් .....ඒ අපි දැකපු සිහින හැබෑ උනත් .....මට මගේ රටේ දැනෙන සුවය "මෙහෙට පය තියපු දා ඉඳල දැනුනෙ  නෑ. (මං  මෙහෙට ඇවිත් තවම පොඩි කාලයයි .)තමන්ගෙ සිල්යලු බැදීම්  වලට සමු දීලා තමන්ගේ මව්බිමෙන් පිට ඉන්න බොහො අව්‍යාජ මිනිසුන්ගේ හදවත් ගැහෙන්නේ එකම රාවයකින් කියල මට හිතෙනවා...."කවදද ලංකවට යන්නේ"
හිතට ඒ හිතුවිල්ල ආවත් හිතු සැනින් ඒ ක ක්‍රියාත්මක කරන්න බෑ..හේතු  කාරණා ගොඩයි......

මෙහෙට පය තිබ්බ දවස් වල පුදුමකාර සීතලකින්  මාව හෙම්බත්  වුනා.....කෑමක් කටෙ තියන්නවත්  බැරි තරම්..(තවමත් මම හදන කෑම තමයි )කතා බහක් කරන්න කවුරුත්  නෑ..පුදුම පාලුවක්.... මුහුණ දුන්නෙම දුශ්කරතා වලට නොවුනට හිතට කිසිම පිරුණු බවක් දැනුනෙ නෑ... ඊලඟ මාසේ ලංකාවට යන්න වෙනව කියල "නිපුන" කීවම මට දැනුනෙ පුදුම තරමේ ආසාවක්....

අපේ   රට දිහා බලලයි සිංගප්පුරුව හැදුනෙ කියන එක "ප්‍රසිද්ධ කියමනක්නෙ.
ප්‍රර්ථනා කරන්නේ හදවතින්ම..... මගේ රට දියුනුවෙවා !! ඒ දියුනුව ආර්ථිකමය වශයෙන් විතරක් නොවේ ...සමාජයීය...ආගමික වශයෙනුත් ..විශේෂයෙන්ම ගහමරාගන්නා දේශපාල්නයෙන්ද...තොරවී..... යන සුභ ගමනක්  වේවා

උණුසුම සිසිල  සම ගුණයෙන් තියන මගේ  රට ඊලඟ ආත්මයෙත්  මට වාසනවන් !

1 comment:

  1. ඒකනම් ඇත්ත ලංකාවේ ඉන්නකම් නොදැනුනත් දැන් තමයි ලංක්කවේ අගේ වැඩියෙන්ම දැනෙන්නේ.. අක්කා/නංගී කොහේද ඉන්නේ??

    ReplyDelete